Όροι Επιστροφής Ανταλλακτικών

Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας.

Επιστροφές Προϊόντων/Ανταλλακτικών γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την παραλαβή τους και μόνο για  αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό/ά. 

1) Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.

2) Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας , θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη.

3) Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όπως η αρχική της κατάσταση.

 Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρία μας, έχει το δικαίωμα άρνησης της αποδοχής επιστροφής προϊόντος. Η εταιρεία μας θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια με email στο info@ttsolutions.gr. Το κόστος των μεταφορικών  επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.  Σε περίπτωση δικού μας λάθους τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.

Η επιχείρηση μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Σπανίως υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την επιχείρηση μας. Σε περίπτωση που κατά το χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, μπορείτε να το επιστρέψετε στον μεταφορέα που σας το παρέδωσε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Μπορείτε να μας ενημερώσετε άμεσα στο e-mail:  info@ttsolutions.gr γνωστοποιώντας μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν σε αντικατάσταση του φθαρμένου ή ελαττωματικού ή εάν επιθυμείτε να  ακυρώσετε την παραγγελία, οπότε και θα σας επιστρέψουμε άτοκα τα χρήματα που τυχόν έχετε καταβάλλει με την ίδια μέθοδο πληρωμής.

Ακύρωση παραγγελίας πριν την παραλαβή της.

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε εγκαίρως τηλεφωνικά μαζί μας για την ακύρωση της αποστολής στο 2105908960 ή 6951925555 ή να μας αποστείλετε email στο info@ttsolutions.gr γνωστοποιώντας μας την πρόθεση αυτή.

Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών

Ο χρόνος αποστολής και παράδοσης μιας παραγγελίας μπορεί να επηρεαστεί από τους παρακάτω λόγους:

1) Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

2) Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καθυστερήσει να παραδοθεί σε εμάς από τον προμηθευτή μας.

3) Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμα. Επειδή ο όγκος των ανταλλακτικών που διαχειριζόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος, υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα των προμηθευτών μας απροειδοποίητα να σταματήσει να παράγετε, να καθυστερήσει στην εισαγωγή του στην Ελληνική αγορά ή να καταργηθεί. Στην περίπτωση αυτή, κάποιος υπεύθυνος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις, για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

4) Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων.

Εγγύηση

Όλα μας τα είδη* καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση ,τους όρους και το χρόνο που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους  και τα οποία δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας. Σε κάθε περίπτωση ο αντικειμενικός μας σκοπός είναι η άμεση , σωστή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη μας . Για αυτό τον λόγο, σε πρώτη προτεραιότητα θα είναι η άμεση λύση τυχόν προβλήματος παρουσιαστεί . Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές . Είδη φανοποιείας και ευαίσθητα μέρη συσκευάζονται κατάλληλα.

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας εντός 2 ημερών

Η συνήθης διαδικασία είναι,  επιστροφή του προϊόντος μέσα στην συσκευασία του και

α) σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση  

β) σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγοντα, ή λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, ή λόγω κακής χρήσης του, ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του)

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπεται από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα. 

Στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά πρωτοπορούμε παρέχοντας εγγύηση ενός (1) έτους καλής λειτουργίας του εκάστοτε ανταλλακτικού, ΕΚΤΟΣ από τις περιπτώσεις που διευκρινίζουμε γραπτώς πως για οιοδήποτε λόγο κάποιο προϊόν δεν φέρει εγγύηση. Σε περίπτωση βλάβης μεταχειρισμένου ανταλλακτικού, εντός του εγγυημένου έτους, το προϊόν αυτο αντικαθιστάτε και μόνο σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάστασή του, γίνεται ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ επιστροφή χρημάτων. Παράδειγμα, μεταχειρισμένο ανταλλακτικό αγοράστηκε 100ΕΥΡΩ και χάλασε 90 ημέρες πριν την ολοκλήρωση του εγγυημένου έτους. Γίνεται αντικατάστασή του, που οφείλει να φέρει εις πέρας το ημερολογιακό έτος ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, επιστρέφουμε το ποσό που αναλογεί στο λόγο [ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ/365] x χρόνος εγγυημένου έτους, στο προκειμένο παράδειγμα 100/365= 0,274 (0,28) x 90 = 25,20ΕΥΡΩ το ποσό της επιστροφής.

Οι προϋποθέσεις παραμένουν οι ίδιες, δηλαδή θα πρέπει το ελλατωματικό προϊόν να επιστραφεί στη συσκευασία του, με τα σημαδια μαρκαρισματος που φέρουν ολα μας τα μεταχειρισμενα προϊόντα και με τα έγγραφα που πιστοποιούν την ημερομηνία αγοράς του και τοποθέτησής του.

Για κινητήρες που έχουν αγοραστεί με εγγύηση, θα πρέπει οπωσδήποτε να διατειρούνται και να φυλάσσονται τόσο το τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς, όσο και το αντίστοιχο παραστατικό τοποθέτησης/εγκατάστασης, τα οποία μεταξύ τους δεν θα πρέπει να έχουν ημερομηνιακή διαφορά μεγαλύτερη των 15 ημερών. Ταυτόχρονα είναι η απαραίτητη αλλαγή σε γλίστρες, καδένες και τσιμουχάκια αλλά και η ανανέωση των αναλώσιμων μερών του κινητήρα, όπως φίλτρα, λάδια κτλ. Όλα τα παραπάνω οφείλουν να είναι γνήσια, καινούρια και να αποδεικνύεται η αγορά τους. 

* Τα εξής προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση::

  Λάμπες – Ηλεκτρονικά μέρη – Τακάκια – Δισκόπλακες

Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή σέρβις από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

Επιστροφή χρηματικού ποσού για προϊόντα εγγύησης

Επιστροφή χρημάτων γίνετε μόνο στη περίπτωση που δεν υπάρχει άλλο προϊόν για αντικατάσταση.

Επιτρέπετε συμψηφισμός χρηματικού ποσού με άλλα προϊόντα.

Πως μπορώ να σας βοηθήσω;